-->

Senin, 04 Januari 2016

5 tips untuk tumbuh jambang supaya lelaki kelihatan lebih macho

Adalah dikatakan bahawa seorang lelaki jambang adalah Mahkota, seperti Bilakah wanita melihat rambut pada kepalanya. Sesungguhnya, sama ada atau tidak bushy rambut yang tumbuh di sebelah wajah seorang lelaki yang sangat bergantung pada hormon dan gen yang ada dalam jasad rumah Adam.

Ada lelaki yang mempunyai jambang tebal dan berkembang dengan cepat. Sementara itu terdapat juga lelaki yang payah memupuk jambang.


Bagaimana sebenarnya cara untuk menanam dan menjaga jambang jadi lelaki kelihatan lebih macho?

Senaman adalah kunci

Ya, ini memang tips pertama adalah tidak salah. Jambang boleh membiak dengan cepat di kalangan lelaki yang mempunyai tahap testosterone yang tinggi. Peningkatan testosterone dalam badan adalah benar-benar tidak sukar sangat sukar.

Menurunt-Beard.org, lakukan kardio, senaman calisthenics masa, berkeringatlah dan testosterone akan meningkat. Tunggu dan bersabar, jambang akan berkembang bersama-sama dengan meningkatkan tahap testosteron hormon yang.

Elakkan tekanan


Senaman akan meningkatkan paras testosteron anda. Sementara itu, sebagai dihuraikan Beardholic, tekanan boleh mengurangkan paras testosterone menurun.

Mengapa pula begitu? Kerana tekanan akan membuat narrows sebuah saluran darah supaya nustrisi yang distrim untuk folikel rambut akan berkurangan. Sebagai hasilnya, jambang apa-apa tidak akan berkembang. Ini bermakna jika satu serangan tekanan, kemudian nutrien jambang berkurangan.

Pemakanan yang kaya dengan vitamin


Pemakanan yang kaya dengan vitamin akan membantu jambang tumbuh dengan padat dan sihat. Makan banyak sayur-sayuran kerana kebanyakan sayur-sayuran yang sarat dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh untuk kekal sihat. Harus diingat bahawa rambut adalah filamen protein. Iaitu lebih protin, Makan lebih banyak dan lebih sihat tumbuh jambang.

Perkhidmatan Urutan wajah


Wikihow Indonesia mendedahkan bahawa manusia mampu merangsang pertumbuhan bulu muka dengan melakukan urutan. Ini mungkin kedengaran agak pelik, tetapi cahaya urutan pertumbuhan bulu muka muka akan membantu dengan cepat.

Lakukan urutan di lebut tetapi sementara ditekan bahagian muka hendak tumbuh bulu. Lakukan urutan dengan pergerakan membulat selama 10 hingga 15 minit dua kali sehari.

Notis bagaimana bercukur jambang


Bercukur adalah salah satu cara paling mudah untuk mendapatkan jambang yang tebal secara semulajadi. Harus lelaki mencukur sebanyak tiga kali dalam seminggu.

Merdeka.com menyebut ini agak berkesan untuk mempercepatkan pertumbuhan jambang. Bercukurlah bercukur ke arah bertentangan. Ini boleh meningkatkan pertumbuhan rambut janggut itu dan membuat jambang yang anda juga tebal.

Mencukur teknik anda perlu di atas dan kemudian turun dan sebaliknya. Dari kiri ke kanan dan sebaliknya. Berhati-hati, teknik bercukur dengan arah yang berlawanan sering menyebabkan cukur luka atau tercalar.

Previous
Next Post »

Posting Komentar