-->

Senin, 04 Januari 2016

Mengapa Para Lelaki Lebih Sering Memegang Kelaminnya

Munasabah jika wanita tidak keliru. Mengapa adalah lelaki lebih kerap berbanding wanita mengambil memegang kemaluan Nya. Kerana penyalahgunaan, kesihatan wanita, amaran anda kepada titik bahawa kadang-kadang manusia ini tidak sedar melakukannya di khalayak ramai.

Bagi yang uninitiated, memegang zakar biasanya ialah tindak balas sewajarnya. Ia boleh disebabkan oleh beberapa perkara di sini.

Gatal

Seperti bahagian-bahagian lain badan gatal yang sering tiba-tiba, tahuntahun zakar. Ia adalah seperti penderaan jika tidak menggaru. Ia adalah hanya orang biasanya akan memberi lebih perhatian. Jika anda bimbang kerana rasa gatal yang berlebihan, dengan serta-merta mencari punca. Gatal-gatal di zakar boleh disebabkan oleh banyak perkara yang berbeza, iaitu seks dan seks bebas. Kutu rambut, herpes, dermatitis, dan banyak lagi. Kesan pelbagai apa-apa.

Tersilap


Zakar bukanlah sentiasa senyap. Kadang-kadang terlalu condong ke kanan atau ke kiri. Juga tidak mudah jika anda menyeberangi kaki sambil duduk. Tidak dapat dielakkan, anda perlu membetulkan kedudukannya. Masa dan tempat begitu penting di sini. Menyesuaikan panties anda dengan aktiviti anda untuk mengurangkan zakar tersilap.

Berpeluh

Kelenjar peluh boleh ditemui hampir di semua bahagian badan, termasuk testikel dan zakar. Sesetengah lelaki mungkin mengalami times Bilakah zakar berpeluh. Ini adalah kerana lapisan luar kulit haba mewujudkan lebih banyak peluang bagi berpeluh. Atau, peluh terperangkap antara kulit luar dan batang zakar.

Pendirian

Ketegangan bermula di dalam otak. Rangsangan fizikal atau mental menyebabkan saraf di dalam otak untuk menghantar mesej kepada saraf pada zakar isyarat kimia ke zakar untuk berehat salur darah supaya darah boleh mengalir dengan lancar ke dalam zakar. Pada masa itu, tekanan yang tinggi memerangkap darah pada corpora cavernosa satu antara kedua-duanya. Dan ada pendirian yang hebat.

Terdapat juga sekali-sekala lelaki yang memegang zakar kerana ia telah jadi kebiasaan. Selagi tidak mengganggu orang lain, anda tidak perlu untuk mendapatkan bantuan.

Previous
Next Post »

Posting Komentar