-->

Kamis, 17 Desember 2015

Penawar masalah kesuburan wanita dan lelaki Sebelum kahwin

orang akan tanya bila nak kahwin. Bila dah kahwin, akan ditanya pula bila nak dapat anak. Lewat beberapa bulan tanpa tanda, mulalah kita diterjah bertalu-talu dengan soalan cepumas.. merancang ke? 

ada masalah kesuburan ke? Lalu dengan berat hati kita pun jawablah.. masih honeymoon lagi. 
Apa lagi nak dikata.. Ibarat kata pepatah, sudah jatuh ditimpa tangga.Tapi..JANGAN pernah berputus asa. Anak itu rezeki. Semua rezeki asalnya dari Tuhan. Yang penting kena ada usaha. Usaha pun pelbagai, tak salah kalau cuba semuanya.

Saya TERUJA untuk mengesyorkan produk Shaklee untuk membantu pembaca yang ingin berusaha. Set kesuburan Shaklee merangkumi set kesuburan untuk lelaki dan wanita.

Berikut senarai supplemen yang saya sarankan:Vita Lea - membekalkan dan menyeimbangkan keperluan nutrisi dalam badan.

B Complex - mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Membantu meredakan stress, sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia. 

Kandungan asid folik di dalamnya diperlukan untuk mengelakkan risiko spina bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna). Vitamin C - mengandungi kandungan anti oksidan yang tinggi untuk menghapuskan radikal bebas di dalam badan. 

Alfalfa - diambil oleh wanita. Dapat  membantu mengatasi masalah keputihan, masalah haid tidak teratur, senggugut atau sakit pinggang yang melampau semasa haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

Vitamin E – berkhasiat bagi meningkatkan kelelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita. Boleh meningkatkan kualiti sperma. 

Ia juga membantu melahirkan rasa ‘bersemangat’ untuk bersama pasangan masing-masing.GLA Complex – membantu isteri menghasilkan ‘cecair kesuburan’ bagi memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio sehingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberikan keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan mengurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.

Zinc Complex - khas untuk suami bagi mempertingkatkan kualiti, kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak merangsang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.Anda berminat untuk mendapatkan Set Kesuburan Shaklee?PM/SMS/Whatsapp ke Haslina 013-9220878 sekarang!

Previous
Next Post »

Posting Komentar