-->

Kamis, 17 Desember 2015

Ubat Sakit Sendi Yang Berkesan Sakit sendi Mujarab

Tulang dan saraf sangat mengganggu urusan harian seperti solat, menjahit, memasak, berkebun dan sebagainya. Atasinya dengan cara yang berkesan, selamat & semulajadi iaitu dengan Set Sendi Shaklee.Bagi kebanyakan orang, sakit sendi, tulang dan saraf merupakan masalah yang agak serius. Apabila usia semakin meningkat, maka bahagian belakang pinggang akan mempengaruhi kemampuan seseorang untuk bergerak aktif.

Biasa kita bekerja di dalam pejabat yang memerlukan kita duduk selama 8 jam sehari. Cara duduk menjadi sangat penting kerana cara duduk yang salah akan menyebabkan masalah sakit sendi, tulang, saraf dan pinggang.Tanda Awal Sakit Sendi, Tulang & Saraf

1. Badan kita akan cepat merasa letih, buat kerja mudah penat, lenguh- lenguh kaki, tidak dapat berdiri dengan lama dan lumpuh sebahagian anggota badan.

2. Kebas-kebas dan menyucuk di bahagian lutut, jari jemari, kaki dan tangan.

3. Sendi berbunyi, bengkak sendi, sendi menjadi panas kemerahan yang akan jadi bengkok  dan  cepat cramp.

4. Sakit sendi dan sakit tulang belakang menyebabkan kesulitan  untuk bergerak aktif.

5. Kesakitan sendi, tulang dan saraf yang melampau juga menyumbang kepada kanser tulang, untuk maklumat lihat disini  Pelbagai kanser Tulang.

Tips Elak Sakit Sendi, Tulang Dan Saraf


#Tips PertamaUntuk mengelakkan sakit sendi,tulang dan saraf, apabila kita duduk punggung harus berada di paras tinggi daripada lutut. Ini dapat mengurangkan beban ke atas tulang lumbar.

#Tips KeduaApabila kita berada di pejabat jangan biarkan tubuh badan kita kaku (tidak bergerak aktif). Cuba lakukan regangkan tangan, kaki, leher dan badan semasa duduk untuk mengelakkan badan menjadi kaku dan tidak mengganggu pengaliran darah.

#Tips KetigaSentiasa merengangkan kaki. Ini dapat mengelakkan pembekuan darah pada kaki. Pembekuan darah biasanya berlaku dikalangan pengguna komputer.

#Tips KeempatAktifkan diri, berdiri setiap jam untuk merengangkan badan atau berjalan-jalan seketika selama 10-20 minit untuk keselesaan lutut dan tulang. meningkatkan fleksibiliti, meningkatkan fungsi sendi dan menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa yang panjang.Kajian klinikal mengatakan Advance Joint Health Complex mampu memberi keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5 hari.

Kombinasi untuk vitamin sakit sendi direka khas yang mana terdapat zinc, kuprum, manganese, dan Vitamin C kerana setiap darinya memberi peranan yang sangat hebat, unik dan kritikal didalam membangunkan kologen penghubung dan rawan sendi yang sihat.

2.Ostematrix Shaklee (120 Kaplet) RM61.00Kalsium yang terdapat dalam Ostematrix Shaklee adalah ia mampu mengimbangi kadar penyerapan sebanyak 99%.Manfaat pengambilan Ostematris Shaklee sangat bagus kerana ia menguatkan tulang. Ia juga dapat menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, merangsang darah untuk memekat dan mampu merawat tulang retak secara cepat.Dengan Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur dapat mencegah kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.


Previous
Next Post »

Posting Komentar